Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Enklaste lånen med UC på 18.8%

Hmmmm....Hur mycket sökte du? Vill gärna söka men inte om de tar full uc. Ska mejla och ställa frågan.
Hos godcash får du inte ha max 29 förfrågningar och av de 9 i närtid(senaste 2 månader). Och inte mer än 17% får underskottet överstiga av din taxerade inkomst. Bra info att tänka på :)

Hos godcash får du inte ha max 29 förfrågningar och av de 9 i närtid(senaste 2 månader). Och inte mer än 17% får underskottet överstiga av din taxerade inkomst. Bra info att tänka på :)

Hmm ok. Jag har 30+ förfrågningar (senaste 3-4 mån. sen). Inte mycket i underskott (detta år)... Ska prova om de garanterar att de inte tar full UC.

På mig tog det inte full UC.

Anledningen till detta har jag nu forskat vidare i. Jag gjorden en ansökan via Advisa - 19:e december.
I samband med detta valde jag Santander som lånegivare.
Dock fick jag 50.000 av Goodcash också. Anledningen till deta var att dom då dels gick på Advisas full UC och dels tog dom själva en mikro-UC.

Men på mina synliga UC-upplysningar framgår INTE en egen av Goodcash. Kan ta printscreen om ni vill.

När ja sökte har ja för mig att dom tog full UC, de var dock direkt hos Good Cash o inte via nån förmedlare som @Terry_ använde sig av. Dock syns inte skulden på UC. Men bäst är nog att du mailar o frågar dom själv.

Stämmer, skulden inte syns hos någon. Oavsett om man åkte på full UC eller inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp