Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Enkelt att få kreditkort

nu har jag haft mitt i snart 15 år, och jag höjde för 5 och 10 år sedan ungefär, så jag är kanske inte den mest uppdaterade, men vad jag vet så önskar man en kreditgräns, så även i appen att man får söka en viss gräns, när jag höjde senast så hade jag 40k och sökte 50k, men jag fick inget besked, så jag ringde dom, då sa dom att kreditprövningen hade godkänt mig till 45k, dom över telefon så fixade dom 50k åt mig då jag hade varit kund länge och alltid skött mig
De var ju kanon de. Är de carpay vi snackar om?

Är det någon som ansökt om höjning på carpay kortet? Lätt att bli beviljad?
dom är nog inte överdrivet lätta, men jag hade haft 40k i ett antal år (och några år med mindre än så) när jag sökte höjning till 50k för några år sedan (med den höjningen så skulle jag ha kreditkort på totalt 240k) jag hörde inget på några dagar så jag ringde dom, dom sa då att jag var beviljad på 45k men så frågade hon hur mycket jag hade sökt, hon tog sedan ett snack med kreditavdelningen eller vad det nu kallas och dom kunde konstatera att jag skött min kredit exemplariskt under alla år, alltid betalat hela mina fakturor i tid så dom beviljade mig 50k trots att datorn bara tyckte att jag var god för 50k.

jag hade behövt en höjning nu igen men tror inte att jag skulle bli beviljad pga mycket blanco, handlade för 39143kr i juni och 33721kr i juli så med en kredit på bara 50k så måste jag hela tiden löpande sätta in pengar i förtid på kortet före fakturorna förfallodatum :/

dom är nog inte överdrivet lätta, men jag hade haft 40k i ett antal år (och några år med mindre än så) när jag sökte höjning till 50k för några år sedan (med den höjningen så skulle jag ha kreditkort på totalt 240k) jag hörde inget på några dagar så jag ringde dom, dom sa då att jag var beviljad på 45k men så frågade hon hur mycket jag hade sökt, hon tog sedan ett snack med kreditavdelningen eller vad det nu kallas och dom kunde konstatera att jag skött min kredit exemplariskt under alla år, alltid betalat hela mina fakturor i tid så dom beviljade mig 50k trots att datorn bara tyckte att jag var god för 50k.

jag hade behövt en höjning nu igen men tror inte att jag skulle bli beviljad pga mycket blanco, handlade för 39143kr i juni och 33721kr i juli så med en kredit på bara 50k så måste jag hela tiden löpande sätta in pengar i förtid på kortet före fakturorna förfallodatum :/
Okej, tack för info. Söker höjning på 40000 nu så får se hur det går. Står att de kan bevilja lägre än sökta...

Okej, tack för info. Söker höjning på 40000 nu så får se hur det går. Står att de kan bevilja lägre än sökta...
det är som sagt några år sedan jag sökte höjning senast, men vad jag kunde se så var min kredit fortfarande 40000kr när jag loggade in, men kundtjänsten sa 45000, och jag hade inte fått något meddelande om varken beviljat eller avslag på cirka 5 dagar när jag ringde dom, vet inte om dom hade hört av sig överhuvudtaget om jag inte hade ringt dom

det är som sagt några år sedan jag sökte höjning senast, men vad jag kunde se så var min kredit fortfarande 40000kr när jag loggade in, men kundtjänsten sa 45000, och jag hade inte fått något meddelande om varken beviljat eller avslag på cirka 5 dagar när jag ringde dom, vet inte om dom hade hört av sig överhuvudtaget om jag inte hade ringt dom
Blev avslag för min del, frågade om motivering. Fick ingen konkret förklaring som vanligt.

Vad blir ni beviljad med för förutsättningar på carpay kortet ni som ansöker

Vad blir ni beviljad med för förutsättningar på carpay kortet ni som ansöker
november 2018 sökte jag senast då när jag sökte höjning från 40k till 50k men deras deras system beviljade 45k men manuellt skrevs upp till 50k
då hade jag följande förutsättningar:

0,1
3ff
deklarerad inkomst 426k överskott 10400kr
blanco 199k
kreditkort 230k (under 20% nyttjandegrad vid det tillfället

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp