Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

enkelfinans inkasso

Eller hur... jag fattar inget.. jag tänker inte betala ett öre. Dom kan hoppa och skita.
Jag vet inte geler varför mina mail går fram.. känns jätte skumt..

Mejladressen på fakturan funkar. Men det kommer ett negativt autosvar direkt. "Henrik" får alltså del av alla mejl som skickas, men vi tror att de studsar tillbaka. Saker jag enbart skrev i mina bestridanden via mejl, dessa saker kände han till när han slutligen smsade mig. Allt är bluff.

Senast ändrad:
Så jävla låg nivå på hans företag. Frågan är ju varför inte myndigheten reagerar. Hur svårt kan de vara?

Fick mejlkontakt med "henrik" och konfronterade honom Ang samarbetet med silverwik och han blev skitsur i sina mail. Så nog fanken är dom kompisar allihopa..förstod inte varför vi bestred hans utskick..

Verkar inte som någon faktiskt fått skickat till fogden eller? Mitt krav skulle vart betalt den 19e och jag har inte fått några påföljder ännu iaf. Lycka till alla som fått samma skit skickat, tillsammans ska vi ge dem vad de förtjänar!

Detta e helt galet. .. jag undrar hur många vi är i allt detta... men ohört tacksamma att vi alla är uppmärksam och håller ihop på detta forum.. trevlig helg...

Grattis matte77, skrev de någon motivering i mailet till varför de drog tillbaka sitt krav, gjorde du någon polisanmälan och i så fall blev det avskrivet eller inte?
Jag skickade bevis för betalningen som gjordes för ett år sedan och meddelade att jag skulle gå till polisen om de inte drog tillbaka kravet inom 24 timmar och att de skulle bekräfta via mail eller brev. De skickade sedan en sådan bekräftelse. Ni som har betalat och fått krav som de inte dragit tillbaka bör gå till polisen. Kolla även bestrid.nu.

Dom har då inte svarat på mina mail en enda gång och när jag ringde senast fick jag inget svar. Vilken jävla lirare. Om han inte går dit för detta bedrägeri är det ju bedrövligt. Och får man något från kfm nu då jävlar ska kag stämma honom. Ingen som har fått kfm än eller?

Skicka mail och fråga om deras samarbete med silverwik så kanske han "henrik" svarar. Skitsur blev han när jag fick tag i honom. ..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp