Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va konstigt. . Helt seriöst.. för han är aktiv på den mail adress mot mig.. skrev till mig nyss.. där han skickade när som gjorde insättning till mig... jag tänker bestrida mot dom..
Ah helt sjukt detta. Jävl klåpare som håller på. Man får vänta tills kfm och bestrida och visa kfm att man bestridit tidigare mot dom. Är det någon som fått från kfm än?
Det har vi det står på fakturan, kan vara svårt att komma fram många som ringer. så enklast via mail eller att jag ringer upp dig på kontorstid.
Har du fakturanummer på dessa fakturor så ska jag se till att du får kopior på dem.
Så svarade han mig när jag bad om kopia på fakturorna till mail. Tänker att jag ej ska behöva uppge några faktura nr??? Ska väl ligga klart i deras system???
Hmm skumt att den mailadressen fungerar för dig. Någon annan som fått att det studsar tillbaka? Dom är klåpare, rent bedrägeri! Hoppas att dom åker dit.