Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

En skuld från 2500 till 7000 ush, avbetalningsplan eller köra på löneutmätning?

Hade ett lån hos 38an kredit på fyra tusen..fick en avbetalningsplan o hade typ två tusen kvar sen åkte jag på löneutmätning o halkade efter med just den avbetalningsplanen....o nu fick jag betalningsföreläggande av kronofogden att skulden nästan va uppe i sju tusen... fyfan vilken vidrig ränta o va är de som jag betalar då under fem månader...totalt bort kastade pengar. Ush ja e såå förbannad på mig själv att ja tog de där jäkla lånet :(. Har löneutmätning och 38 tusen kvar på de o nu blir det plus sju tusen till....ush känns som man aldrig blir av med de här......

Vad e smartast att försöka få till en avbetalningsplan med dom elr köra på löneutmätning??:(

Pengarna är inte bortkastade, hade varirt ännu mer om du inte betalat.

Antingen ringa runt till alla och få avbetalningsplan eller låta allt vara på löneutmätning skulle jag säga är alternativen

Jag skulle nog låta allt gå till löneutmätning, men samtidigt försöka betala mer på ett lån i taget så att det inte blir att det bara är samtliga räntor som betalas.

Har de mesta hos löneutmätning nu:( Dock har jag en avbetalningsplan hos sileo kapital på 32 tusen betalar tusen kr per månad...sen ett lån hos CashBuddy på 39 tusen men ligger efter me de så är en tidsfråga innan de sägs upp o blir skickat :( men betalade ikapp lite idag så får väl se...

Vet inte vad som e bäst o ha allt på löneutmätning elr ha löneutmätning och två avbetalningar vid sidan av??

Har de mesta hos löneutmätning nu:( Dock har jag en avbetalningsplan hos sileo kapital på 32 tusen betalar tusen kr per månad...sen ett lån hos CashBuddy på 39 tusen men ligger efter me de så är en tidsfråga innan de sägs upp o blir skickat :( men betalade ikapp lite idag så får väl se...

Vet inte vad som e bäst o ha allt på löneutmätning elr ha löneutmätning och två avbetalningar vid sidan av??
Verkar ju som att du har svårt att hålla avbetalningsplaner jämte löneutmätning så då är det nog bara ett alternativ, löneutmätning på allt. Du kan ju betala in extra då också. Kanske en bättre lösning :)

Verkar ju som att du har svårt att hålla avbetalningsplaner jämte löneutmätning så då är det nog bara ett alternativ, löneutmätning på allt. Du kan ju betala in extra då också. Kanske en bättre lösning :)

Ja men så e de :( vill så gärna inte vara hos kronofogden men kanske bäst o släppa allt..planen va o bli kvitt min löneutmätning till nästa år...men ska de hela tiden trilla dit nya saker så kommer ja aldrig bli kvitt skiten :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp