Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

En skuld att betala har nu passerat...vad händer nu?

Jösses vilken administration bakom den mängden.

Inget särskilt egentligen, det blir väldigt många sidor långa beslut både vid utmätning av egendom och vid minsta ändring i löneutmätningen, men det skriver jag sällan ut på kontoret, utan får gå centralt. Nu går ju dessutom det mesta till kivra och liknande.

3 barn med underhåll = 36 nya skulder om året
Passerar trängselskatt dagligen
Betalar inte p-böter
Övriga fordonsrelaterade skulder
Slutar betala i princip allt utom hyra
Räcker med EN bil och total apati inför situationen för att det inom kanske två år når fyrsiffrigt antal mål

Hur fungerar det med tillgångsutredning inför löneutmätning? Kommer KFM efterfråga mina uppgifter och jag ska svara inom en tid? Anledningen till att jag frågar är att det finn en E-tjänst som heter ”mina inkomster och utgifter” när jag loggar in på min sida på KFM. Ska jag fylla i den eller vänta tills KFM efterfrågar mina uppgifter?

Hur fungerar det med tillgångsutredning inför löneutmätning? Kommer KFM efterfråga mina uppgifter och jag ska svara inom en tid? Anledningen till att jag frågar är att det finn en E-tjänst som heter ”mina inkomster och utgifter” när jag loggar in på min sida på KFM. Ska jag fylla i den eller vänta tills KFM efterfrågar mina uppgifter?
Du kommer att få en förfrågan om dina inkomster och utgifter. Ingen större poäng att fylla i uppgifterna på förhand.

KFM efterfrågade iaf mina uppgifter när det begav sig.
Att fylla i dom i "förebyggande syfte" kan inte skada, du har väl inget att förlora på att göra det via hemsidan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp