Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

En reflektion

Har idag lyssnat på en dokumentär om alkolism. Blev ett uppvaknande för mig. Känner igen mig så mycket i det dom säger. Det ständiga förnekandet, aldrig riktigt närvarande sina barn, tankarna på att skaffa nya pengar som hela tiden fanns där. Lögnerna och smusslandet med post och telefonen. Den ständiga pressen att bli avslöjad, skammen. Att lura sina närmaste. Det är sorgligt och jag har aldrig tänkt på det så förut. Men kanske är det lite så det är... Det gör ont.

Har idag lyssnat på en dokumentär om alkolism. Blev ett uppvaknande för mig. Känner igen mig så mycket i det dom säger. Det ständiga förnekandet, aldrig riktigt närvarande sina barn, tankarna på att skaffa nya pengar som hela tiden fanns där. Lögnerna och smusslandet med post och telefonen. Den ständiga pressen att bli avslöjad, skammen. Att lura sina närmaste. Det är sorgligt och jag har aldrig tänkt på det så förut. Men kanske är det lite så det är... Det gör ont.
Det är väl så att alkohol bedövar omdömet. Vart gick den dokumtären? Jag känner igen mig i det du beskriver. Även om jag har slutat dricka så mycket vin så kan ja trilla dit ibland. :( Ja de gör ont.. ❤ kramar

Det är väl så att alkohol bedövar omdömet. Vart gick den dokumtären? Jag känner igen mig i det du beskriver. Även om jag har slutat dricka så mycket vin så kan ja trilla dit ibland. :( Ja de gör ont.. ❤ kramar
Det var på P1 dokumentär. Kvinnor som supit hette den, i två delar. Kändes så bekant deras sätt att tänka även om jag inte haft problem med alkohol, men tanke och känsla är den samma . Hur har du det Nystart? ❤️

Det var på P1 dokumentär. Kvinnor som supit hette den, i två delar. Kändes så bekant deras sätt att tänka även om jag inte haft problem med alkohol, men tanke och känsla är den samma . Hur har du det Nystart? ❤️
Aha tack, ska leta upp den. Jag tar en dag i taget, lär mig njuta av små ting, och försöker se och lyssna på saker som ger lite glädje. ❤

Hur har du det? Bekymrad ❤ flyter det på?

Hur har du det? Bekymrad ❤ flyter det på?
Upp och ner. Lite tungt att vänta på vad som ska hända med sanering, hur allt kommer bli, sveket och tankar som "vem är jag" finns med hela tiden. Vissa dagar bättre än andra men ändå en enorm lättnad. ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp