Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

En liten anorlunda tråd

Tjo Tjena Hallå.

Kanske en lite annorlunda tråd från det vanliga. Men jag vill ändå ta upp detta.

Till alla de personer som hjälper till på detta forum. Ni får inte tillräckligt mycket uppskattning tycker jag.
Man ska kanske inte specefikt välja ut vilka som är värda att nämna så därför gör jag inte det men jag tror de vet vilka dem är. Stort tack till alla!

Vi får absolut inte glömma skaparen av detta forum @Lånforum.se
Personen i fråga, han,hon,den,det. Eller Forums ägaren identifierar sig som, är anledningen till att vi alla har kunnat samlats på denna webbplats!

Man brukar säga att inga frågor är för dumma, men på detta forum har detta motbevisats. Men oavsett om ens fråga är lite annorlunda så får man ändå ett svar av människor som egentligen inte har någon som helts skyldighet att hjälpa till. Stort tack.

Som jag sagt förut, inför lånforum är vi alla likgiltiga.

Ha en riktigt fin dag!

Senast ändrad:
Instämmer till fullo! ❤️ Jag har länge följt detta forum innan jag själv tog mod till mig att skriva ett första inlägg. Att på ett icke dömande sätt ge råd i så olika svåra livssituationer är ovärderligt. Det är nog många som jag som hittat en tröst även när vi inte aktivt sökt stöd.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp