Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

En lite annorlunda fråga

Jag undrar om någon har ett bra system för att få en bra överblick över alla lån, avbetalningar och skulder. Känns nästan omöjligt att veta vad som är vad när det är olika inkasso bolag, olika långivare och ärenden hos kronofogden. Vet inte hur jag ska få grepp om allt. Har någon ett konkret förslag och jag reder upp i röran? Har tänkt släppa dom flesta SMS lånen till kronofogden och kanske hinna betala av några små skulder på vägen. Hur gör ni andra för att få ordning och reda i allt kaos ? Skulle bli så tacksam för alla tips och råd. ❤️

Jag sätter in alla papper i en pärm så jag har koll på allt. Det blir en bra skörd i brevlådan när du släpper allt... Bara att spara alla papper o sortera in i pärmen. Blev bombardemang i brev lådan i början med brev från fordringsägare, inkasso o sedan kfm..

Excelblad som någon skrivit är kanon. Där få du snabbt en bra överblick vilka skulder du har och aktuella summor och totalsumman dom du ska ut med varje månad. Jag fäegmarkerar även dom som jag har slutbetalat. Då ser jag snabb när antal skulder försvinner, blir som en morot för mig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp