Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

En Historia...Omprövning av skuldsaneringen när vi flyttade isär

29e oktober, återkommer när de ringt ! :)

Okej, jag skickade in den 17 okt och ingen har hört av sig :( åhh får väl avslag på posten snart då! Stod det från vilket kontor de ringer från ? Alltså Malmö, Göteborg osv.
Lycka till med samtalet :)

Okej, nu händer allting samma dag här... fick ett sms för en liten stund sedan... Sitter och väntar på att min handläggare ang Skuldsaneringsansökan ska ringa nu... hmmm
Håller tummarna för dig ❤️❤️

Stod inget om varifrån de ringde och glömde att fråga också men vi pratade iaf om min situation (boende, familjen osv) sedan om skulderna, hur de började och hur de blev såhär... Sedan om hur processen framåt fortleder, vi pratade i 40-45min och det. SR ett väldigt bra samtal, sakligt och korrekt, väl bemött och väldigt trevlig handläggare.

Vi pratade min skilsmässa/husförsäljning hur den gått till för de var intressant, men när jag fick förklarat det och att pengarna jag fick därifrån var inbetalda till KF så var det inget konstigt heller egentligen...!

Så nu är det bara hålla tummarna!

Okej, jag skickade in den 17 okt och ingen har hört av sig :( åhh får väl avslag på posten snart då! Stod det från vilket kontor de ringer från ? Alltså Malmö, Göteborg osv.
Lycka till med samtalet :)
Oj? Har du fått bekräftat att de mottagit den? Skickade du in digitalt eller via brev?

Stod inget om varifrån de ringde och glömde att fråga också men vi pratade iaf om min situation (boende, familjen osv) sedan om skulderna, hur de började och hur de blev såhär... Sedan om hur processen framåt fortleder, vi pratade i 40-45min och det. SR ett väldigt bra samtal, sakligt och korrekt, väl bemött och väldigt trevlig handläggare.

Vi pratade min skilsmässa/husförsäljning hur den gått till för de var intressant, men när jag fick förklarat det och att pengarna jag fick därifrån var inbetalda till KF så var det inget konstigt heller egentligen...!

Så nu är det bara hålla tummarna!

All lycka till... När & hur skulle Du få svar på inledande?!
Hintade handläggaren om vartåt de lutade?! :)

All lycka till... När & hur skulle Du få svar på inledande?!
Hintade handläggaren om vartåt de lutade?! :)
Tack... har du fått besked??

Jag skulle få besked via brev om inledande, han sa ”det här ska nog gå” men var som du sa väldigt försiktig, valde sina ord lite men ändå positiv i sitt sätt att prata/förklara... så vågar ändå hoppas lite...

Tack... har du fått besked??

Jag skulle få besked via brev om inledande, han sa ”det här ska nog gå” men var som du sa väldigt försiktig, valde sina ord lite men ändå positiv i sitt sätt att prata/förklara... så vågar ändå hoppas lite...

Märkligt tyst här... :( Handläggaren ringde upp mig sent i tisdags eftermiddag. Efter lite samtal, så diskuterade han min buffertpeng & sen fick jag även veta vad ja skulle komma att betala vid ett inledande, men efter det har det varit knäpptyst...

Han nämnde något om ytterligare ett samtal med en annan handläggare under gårdagen för att säkerställa att korrekt belopp blev avdraget från mitt förbehållsbelopp pga att min 20åriga dotter fortsatt bor hemma, men som sagt, knäpptyst därefter...

Märkligt tyst här... :( Handläggaren ringde upp mig sent i tisdags eftermiddag. Efter lite samtal, så diskuterade han min buffertpeng & sen fick jag även veta vad ja skulle komma att betala vid ett inledande, men efter det har det varit knäpptyst...

Han nämnde något om ytterligare ett samtal med en annan handläggare under gårdagen för att säkerställa att korrekt belopp blev avdraget från mitt förbehållsbelopp pga att min 20åriga dotter fortsatt bor hemma, men som sagt, knäpptyst därefter...

Det är lite det som kanske ligger mig i fatet, vi pratade inte om ”buffert” eller vad jag ev skulle betala vid ett inledande... men vi får se....

Jag hoppas du får återkoppling snarast, skulle du få det via telefon eller brev?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp