om dagen minstWhat? Dricker Du starkvara varje dag?!
Hur gick det då? Klarade du en dag utan??Typ ett par starköl
om dagen minst

Ja helt galet utan skuldsanering bli man aldrig fri! Bra att du har koll!!❤️Lite Fakta....
Jag har nu fört in allting i Excelfilen som jag skrev häromdagen och nu har jag fortsatt att uppdatera den varje dag, så Skuldsaldot som jag har hos Kronofogden (det finns en skuld som fortfarande inte gått dit) men det växer i varje fall med ca. 510.- om dagen.
510.- om dagen ger i snitt en ökning av skulden med 15.512.- i månaden utslaget på hela året. (186 150.-/år) Vilket med min införsel på 8965.- i månaden (107 580.-/år) ger mig ett minuskonto varje månad på ca. 6500.-, där har vi ökningen av skulden i dagsläget, 6500.- i månaden, lägg där till att varje skuld kostar 600.-/året som man får betala i avgifter (23st) så landar det på en ökning av skulden på ca 92000.- om året (med samma utmätning hela året).
Vet inte riktigt vad man ska säga, skuldfri inom de närmaste lär man ju inte bli i alla fall utan skuldsanering... Så ser det iaf ut, nu har jag kolla på det också, känns jävligt bra faktiskt att ha koll, inte siffrorna, men att ha koll![]()
När skickade du in din ansökan?Okej, nu händer allting samma dag här... fick ett sms för en liten stund sedan... Sitter och väntar på att min handläggare ang Skuldsaneringsansökan ska ringa nu... hmmm

29e oktober, återkommer när de ringt !När skickade du in din ansökan?
Hoppas samtalet gick bra, skriv gärna om du orkar vad ert samtal handlade om osv ...
![]()