Jag ringde x flera för att få igång min utmätning men fick bara till svar att vänta tills jag fick papper om att redovisa inkomster. Det tog sex månader innan papperna kom.Det beror på belastningen på sektionen som har hand om dig. Beror även på om du varit aktuell tidigare eller ej.
Du kan ringa in om du vill få igång det.
Ok..Jag ringde x flera för att få igång min utmätning men fick bara till svar att vänta tills jag fick papper om att redovisa inkomster. Det tog sex månader innan papperna kom.
Du lär få din lön som planerat den 25/10, dessa löner är klara 1-2 veckor innan du får den.Hej!
Ni som har fått redovisa inkomster.
När man redovisar hyran, skriver man då sin egen del av hyran eller den totala hyran?
Ska redovisa allt senast 24/10. Hoppas att jag får min fulla lön den 25/10.
Vad jag har läst mig till här i forumet så startar oftast utmätningen redan dagen efter man lämnat in redovisningen.
Hej!
Ni som har fått redovisa inkomster.
När man redovisar hyran, skriver man då sin egen del av hyran eller den totala hyran?
Ska redovisa allt senast 24/10. Hoppas att jag får min fulla lön den 25/10.
Vad jag har läst mig till här i forumet så startar oftast utmätningen redan dagen efter man lämnat in redovisningen.
Och lönekörningen görs ju minst några dagar innan man får lönen.Jamen arbetsgivaren får ju inte in beslutet i lönesystemet samma sekund som beslutet tas. Det skickas som regel med post
Och lönekörningen görs ju minst några dagar innan man får lönen.