Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

En fråga, löneutmätning... Hinner jag få min lön?

Den 3e okt fick jag beslut om löneutmätning.. och den 17e varje månad brukar jag få lönespecc från arbetsgivaren.. har hört att det är lite handläggningstid från beslutet är taget tills att arbetsgivaren får reda på det.. stämmer det? Finns det nån hopp om att jag kommer få min lön denna månad tror ni?

Den 3e okt fick jag beslut om löneutmätning.. och den 17e varje månad brukar jag få lönespecc från arbetsgivaren.. har hört att det är lite handläggningstid från beslutet är taget tills att arbetsgivaren får reda på det.. stämmer det? Finns det nån hopp om att jag kommer få min lön denna månad tror ni?
Kommer med största sannolikhet bli utmätt

Kämpa på! Med rätt planering och inställning så löser du det! Har själv haft löneutmätning och det är tufft men planera rätt och blicka framåt! Nu har du lite tid fram tills lönen och du lär ha fått beslut på hur mycket dom kommer utmäta så börja planera nu.

Varje krona räknas tyvärr, se till att hålla dig hälsosam så du inte missar dagar på jobbet osv

Jag skulle inte göra annat än att räkna med utmätning av lön i detta fallet. Om beslutet togs den 3:e så är handläggningen klar, då skall bara informationen/beslutet nå arbetsgivaren.

Nej det är ingen tid alls, det postas som regel dagen efter till arbetsgivaren. I vissa fall går det till motsvarande kivra, då kommer det fram efter mindre än en minut

Nej det är ingen tid alls, det postas som regel dagen efter till arbetsgivaren. I vissa fall går det till motsvarande kivra, då kommer det fram efter mindre än en minut
Min skuld att betala har förfallit 4,5 veckor sedan. Har inte fått något att redovisa inkomster än. Brukar de ta så lång tid?

Tacksam för svaret.

Min skuld att betala har förfallit 4,5 veckor sedan. Har inte fått något att redovisa inkomster än. Brukar de ta så lång tid?

Tacksam för svaret.
Det beror på belastningen på sektionen som har hand om dig. Beror även på om du varit aktuell tidigare eller ej.
Du kan ringa in om du vill få igång det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp