Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

En fråga i min inledning av skuldsanering

Äntligen fick jag inledande i skuldsanering är så glad! Jag hoppas ni det går vägen och att ingen invänder, men det sker väl inte så ofta?
Jag undrar om någon annan som fått inledande vet hur långt tid det tar innan de kommer med ett förslag på hur skuldsaneringen kommer att se ut?
Alltså inte beslut utan förslaget?
Tacksam för svar!

Senast ändrad:
Jag är precis i samma sits :) Enligt handläggaren brukar det ta ca 6-7 veckor :)

Jag är precis i samma sits :) Enligt handläggaren brukar det ta ca 6-7 veckor :)
Okej! 6-7 veckor för beslut tror jag, men under den tiden ska ett förlag skickas som man ska skriva under. Undra om ngn visste när man får förslaget

Okej! 6-7 veckor för beslut tror jag, men under den tiden ska ett förlag skickas som man ska skriva under. Undra om ngn visste när man får förslaget
Går inte säga exakt. En bit över en månad iaf

Nej det är oftast så lång tid innan ett förlag skickas ut ! För kollar man dom i poit som fick beviljas sanering idag den 18/8 så tog det 3-4 mån efter inledande ! Dom jag är skyldig pengar har på sig till den 11/9 tex på sig att inkomma med skulderna . Jag fick inledande den 9/8 . Då är det omöjligt att få det på 6 veckor totalt alltså beviljad sanering .

Nej det är oftast så lång tid innan ett förlag skickas ut ! För kollar man dom i poit som fick beviljas sanering idag den 18/8 så tog det 3-4 mån efter inledande ! Dom jag är skyldig pengar har på sig till den 11/9 tex på sig att inkomma med skulderna . Jag fick inledande den 9/8 . Då är det omöjligt att få det på 6 veckor totalt alltså beviljad sanering .
Okej, vi får väl se då hur långt tid det tar, tack för svar :)

Äntligen fick jag inledande i skuldsanering är så glad! Jag hoppas ni det går vägen och att ingen invänder, men det sker väl inte så ofta?
Jag undrar om någon annan som fått inledande vet hur långt tid det tar innan de kommer med ett förslag på hur skuldsaneringen kommer att se ut?
Alltså inte beslut utan förslaget?
Tacksam för svar!
En lite OT-sak, men om du vill behålla din anonymitet så redigera ditt inlägg och ta bort ditt namn.
Skriver det enkom av omtänksamhet.

Senast ändrad:
En lite OT-sak, men om du vill behålla din anonymitet så redigera ditt inlägg och ta bort ditt namn.
Skriver det enkom av omtänksamhet.
Hur gör man då försökte såg inte att mitt namn står med osånt? Vart raderar jag det? Tacksam för svar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp