Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Elpriser

Tips är att läsa nyheter som KFM släpper, går att ansöka om tillägg.

Så det behövs inte ett regeringsbeslut för detta? Tolkade Lassseman i något inlägg som att det krävdes om dom ska justera den här typen utav saker. Kanske missuppfattade.

Normalbelopp​

Vi bestämmer hur stora normalbeloppen ska vara en gång per år. Inför årsskiftet beslutar vi om nya normalbelopp. De börjar gälla från och med den 1 januari 2023.

När kommer detta beslutas? Vi är ju i oktober årsskiftet närmar sig...

Så det behövs inte ett regeringsbeslut för detta? Tolkade Lassseman i något inlägg som att det krävdes om dom ska justera den här typen utav saker. Kanske missuppfattade.

Det står om du klickar dig vidare:

Konsumentprisindex mäter den generella prisnivån i Sverige. Förutom den årliga ändringen kan vi inte besluta om nya normalbelopp utan ett beslut från riksdagen.

Men jag hänger inte med, sorry klockan är mycket.

1 juni justerade man ju beloppen - nu ska man justera inför årskiftet igen. Det är ju då två justeringar. Enligt det du skriver ovan så kan det bara ske en justering per år?

1 juni justerade man ju beloppen - nu ska man justera inför årskiftet igen. Det är ju då två justeringar. Enligt det du skriver ovan så kan det bara ske en justering per år?
Det gjordes en lagändring 2021, därför justerades beloppen ige .

Barn delades upp i fler kategorier än endast 0-6 och 7-18 år.

När kommer beloppen inför 2023? Är det slutet på denna månaden eller nästa?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp