Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ellos Privatlån

Hej

Nån som ansökt om ellos privatlån det senaste ??
Vilken uc tog dom ?? Med eller utan skulder .

Går det ansöka om 30000 och kan dom inte bevilja hela så erbjuder dom mindre ?

Nån som vet

Lånen går väl genom Resurs Bank?
Maxbelopp 30.000 och FULL UC tas alltid.

Ja full uc kan ju dock vara olika . Dom kan ju ta en full uc med skulder eller som typ nf finance , Thorn som tar en synlig uc fast utan skulder som redovisas i upplysningen

Om kreditgivaren är Resurs så brukar det vara en sådan där skulder framgår också, är det inte lättare att du kör igenom Lendo/Advisa om du inte har anmärkning och hyfsad inkomst?
Vad har du för UC-betyg?

Om kreditgivaren är Resurs så brukar det vara en sådan där skulder framgår också, är det inte lättare att du kör igenom Lendo/Advisa om du inte har anmärkning och hyfsad inkomst?
Vad har du för UC-betyg?

Försökte på 100000 via lendo och samla men fick inget erbjudande för ca 3 veckor sen .
Uc betyg 14,6 % 8 ff

Ingen som tagit nyligen ?
Jag tror Ellos/jotex/Haléns/credento är samma koncern och då är det Tf bank.
Lätta få lån hos men man måste nästan betala dubbla per månad för skulden i te ska öka. Skuld 40 000 ,betala enl räkning 1200, 40 kr amortering resten ränta. Så ett dyrt lån

Lätta få lån hos men man måste nästan betala dubbla per månad för skulden i te ska öka. Skuld 40 000 ,betala enl räkning 1200, 40 kr amortering resten ränta. Så ett dyrt lån
Halens och credento är Tf bank, ellos är resurs

Ja, usch för dessa lån. Innan min skuldsanering så hade jag både Thorn och Ellos lån, båda ingick sedan i skuldsaneringen. Ellos lånet är ju rena rånet i räntor. Undvik så långt som möjligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp