O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Vad är det, har aldrig ens hört namnet! Vad har de med uc att göra? Jag har bara minuc, där ser jag mina uc frågor och lån och allt det där.
Jag har minuc, men jag kan inte se min scoring, jag har tjänsten "Min upplysning", men ser inte scoringen, det verkar som att det är en extra tjänst som man också måste betala för, eller har jag fel? Jag håller noga koll på när mina uc frågor minskar, nämligen!
Någon som fått Ellos lån beviljat med många uc? Har underskott av kapital på 60 000 kr...och 21 uc frågor.
Jag behöver bara låna 5000 kr för att komma ikapp, så jag tänkte ringa Ellos på måndag, det är bättre att prata med någon och förklara situationen tycker jag. Får jag dessa 5000 kr så är jag med i matchen igen ekonomiskt, efter ett helvetesår!
Loppan, jag är nästan ute ur sms snurren, det har varit ett rent helvete, får jag bara dessa 5000 kr så kan jag betala allt och äntligen kunna leva drägligt igen! Jag har lärt mig en läxa nu, och det blir lånespärr hos alla sms långivare, men måste betala mina avbetalningar innan de lägger in den spärren. Jag har gått in för att lösa detta till 200% nu! Snart i mål, på denna kringelkrokiga väg!
Jag har ingen anmärkning eller missbrukskreditering, vill bara inte kunna låna igen!