Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ellos inkasso

Någon som vet om man får missbrukad kredit om man släpper sin kontokredit (inte lån) hos Ellos till inkasso?

Min kontokredit gick till Alektum i början av året och jag fick inte missbrukad kredit. Men jag fick en avbetalningsplan på endast några få månader på ett belopp på nästan 11 tusen så det blev mycket att betala varje månad. Skulden är idag bortbetald.

Min kontokredit gick till Alektum i början av året och jag fick inte missbrukad kredit. Men jag fick en avbetalningsplan på endast några få månader på ett belopp på nästan 11 tusen så det blev mycket att betala varje månad. Skulden är idag bortbetald.
Men oj!! :eek:
Då kanske det inte lönar sig att släppa det då. :facepleading: Tack för svar!

Är det någon som vet vilket inkassobolag de använder sig av nu på ellos för kontokrediten?
Det går under resurs bank. De brukar ha Intrum, någon som vet?

Jag ser bara intrum som ombud där nu med

Min kreditkonto Ellos/ Elpy gick till Alektum.
När jag väl har betalat av min skuld hos Alektum, kan jag fortfarande köpa på Ellos ( Elpy) via faktura? Är det någon som har erfarenhet av detta? Är jag permanent blockerad?

Min kreditkonto Ellos/ Elpy gick till Alektum.
När jag väl har betalat av min skuld hos Alektum, kan jag fortfarande köpa på Ellos ( Elpy) via faktura? Är det någon som har erfarenhet av detta? Är jag permanent blockerad?
tre år efter avslutad skuld hos inkasso kan man handla med faktura via ellos igen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp