- Meddelanden
- 2 442
- Mottagna reaktioner
- 1 592
- Poäng
- 1 147
Gäller kompensation även för de som bor i hyresrätt men där elen inte ingår i hyran?
Bör vara så. Men mkt är ännu oklart.
Gäller kompensation även för de som bor i hyresrätt men där elen inte ingår i hyran?
Staten har inget sånt?Kontoregistret?
Nja, men bankerna. Sen vet vi ju inte hur utbetalningarna ska gå till. Är tveksam till att det blir regeringen som sköter själva utbetalningarna. Kan bli någon myndighet som får i uppdrag att synca med nätbolagen. Såhär står det om kontoregister hos tex SwedbankStaten har inget sånt?
Bör köra utbetalning via SUS, alternativt via utbetalningsavi.Undrar hur dom tänkte få fatt i kontouppgifter...
Det var så det gick till i våras i alla fall! Vi fick info om det där innan det betalades ut. Vi kunde ändra/välja konto o s v ...Bör köra utbetalning via SUS, alternativt via utbetalningsavi.
Menar du förra elbidraget?Det var så det gick till i våras i alla fall! Vi fick info om det där innan det betalades ut. Vi kunde ändra/välja konto o s v ...
Yes!Menar du förra elbidraget?
Är nog fåtal som fick det i pengar, jag fick det avdraget på kommande fakturor samma för de jag känner.
Där ska du få tillbaka ! Jag har räknat ut att vi komme få tillbaka 2500 krGäller kompensation även för de som bor i hyresrätt men där elen inte ingår i hyran?