Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Elavtal med sanering

Hade Du inte fått ett avtal redan? Eller var det det Du fick avslag på?
Avtalet fick jag, skrev på och fick tillbaka. Men sen kom det där. Märkligt att de tar upplysning EFTER att man signerat och fått tillbaka att det är klart.

Jo jag tror det gick bra. Avtalet är signerat och godkänt. Vi får väl se om det kommer något mer i efterhand.
Du får gärna skriva sen till veckan här om allt gick igenom trots skuldsanering. Har anvisat idag och skulle gärna spara lite på elen även om det inte handlar om något större belopp.

Är också stammis på ICA och har ICA i närheten. Hade vart trevligt med lite presentkort att handla för sen med

Nu har jag fått avtalet, så allt verkar klart.
Tack - Då ska jag också byta! Blir inga större besparingar. Men skadar inte att få lite billigare elräkningar och presentkorten/poängen där på ICA

Precis. 2 poäng per kWh är ju inte mycket, men det är uj alltid något.
Har faktiskt haft månader då man vart typ 1-250 poäng från bonus på 25 eller 50kr så det är ju som du säger inte speciellt mycket många poäng det handlar om. Men man kanske trillar över gränsen vissa månader.

Har faktiskt haft månader då man vart typ 1-250 poäng från bonus på 25 eller 50kr så det är ju som du säger inte speciellt mycket många poäng det handlar om. Men man kanske trillar över gränsen vissa månader.
Men - om man då samtidigt är stammis och köper alla matvaror på ica, då jäklar landar man på plus!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp