Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Elavtal med sanering

Det finns en uppsjö av elhandlare och prisskillnaden mellan dem är marginell. Det är bara att pröva sig fram, finns säkert någon som inte kräver deposition eller gör omfattande kreditupplysningar med höga krav vid nytecknande. Lycka till

Jag har nog aldrig varit med om kreditupplysning vid tecknande av elavtal.

Jag har varit med om det ett par gånger. Tror vattenfall tog uc, eon typ bisnode.

Jodå, visst nekades man ändå.

”Avslag - Nytt elavtal

Vi måste tyvärr meddela att vi efter en kreditkontroll behöver avslå din ansökan om att teckna elavtal på XXXXXXXXX hos oss. Om du varit bosatt utomlands eller har spärrat ditt personnummer för kreditkontroll ber vi dig kontakta oss för att på så sätt kunna slutföra din ansökan om elavtal.”

Har man ett ICA konto och handlar på ICA så kanske detta är intressant. 250kr presentkort att handla för om 3 månader och 250kr presentkort att handla för om 9 månader. Sen får man 2p poäng på ICA för varje förbrukad kWh

https://www.ica.se/stammis/partnererbjudanden/alla-erbjudanden/bixia/

Vet dock inte om dom tar upplysning.
Spotpris och månadsavgiften 29 kr så det är väll ändå helt okej om man har lägenhet tänker jag.

Jag har inget som helst med denna länk att göra för att vara tydlig.
Har bara sett det då jag har ICA konto

Senast ändrad:
Har man ett ICA konto och handlar på ICA så kanske detta är intressant. 250kr presentkort att handla för om 3 månader och 250kr presentkort att handla för om 9 månader. Sen får man 2p poäng på ICA för varje förbrukad kWh

https://www.ica.se/stammis/partnererbjudanden/alla-erbjudanden/bixia/

Vet dock inte om dom tar upplysning.
Spotpris och månadsavgiften 29 kr så det är väll ändå helt okej om man har lägenhet tänker jag.

Jag har inget som helst med denna länk att göra för att vara tydlig.
Har bara sett det då jag har ICA konto
Jag provar. Är faktiskt stammiskund.

Jodå, visst nekades man ändå.

”Avslag - Nytt elavtal

Vi måste tyvärr meddela att vi efter en kreditkontroll behöver avslå din ansökan om att teckna elavtal på XXXXXXXXX hos oss. Om du varit bosatt utomlands eller har spärrat ditt personnummer för kreditkontroll ber vi dig kontakta oss för att på så sätt kunna slutföra din ansökan om elavtal.”
Hade Du inte fått ett avtal redan? Eller var det det Du fick avslag på?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp