Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Elavtal djungel

Jag blev medlem här pga att min ekonomi inte är så bra. Vill göra det bästa av situationen nu och behöver lite hjälp.

Jag flyttar snart och behöver ett elavtal. Jag har försökt jämföra olika elbolag i flera timmar nu, slutar med huvudvärk och att jag ger upp och skjuter upp det här.

Eon har ett välkomstrabatt på 1000:- till nya kunder och Fortum har fri månadsavgift i 1 år. Hittar dock inte vad månadsavgiften kostar.

Är kund hos eon just nu men om jag säger upp nuvarande (istället för att flytta över avtalet till det nya boendet) då kan jag väl teckna ett nytt avtal som ny kund?

Är ingen storförbrukare
Hus, 6000 kwh/år, 3 personer men varje krona räknas.

Storuman energi har inga fasta avgifter, det kan vara väl så bra

Har Borås Elhandel och deras rörligt smart start med 0 kr fast och inget påslag dvs. Inköpspris..vet inte om de har kvar det men sjukt förmånligt

Elpriskollen drivs av energimarknadsinspektionen och jämför elpriser mellan olika bolag testa gör en sökning där och se vad du hittar.

Har Borås Elhandel och deras rörligt smart start med 0 kr fast och inget påslag dvs. Inköpspris..vet inte om de har kvar det men sjukt förmånligt
Kör också Borås, hade bra kampanjerbjudande så tog när jag bytte här i vintras.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp