Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

El-kostnader, vad har ni?

Varför akta sig för göra energi dom har vi:( får byta då det jag sett är mycket avgifter på fakturan :(
Var min man som valde dom :(
Du har svaret där själv. Massa dolda avgifter. De lovar dessutom att du ska få billigare el trots att de inte kan veta vad du haft för pris hos någon annan. Välj ett bolag som har blivit certifierad schysst elhandel, vi är väl drygt 17 st som har det. Men främst kolla grundavgiften samt lås till 3 år nu när det är billigt

300-350 kr/mån. 3:a på 82 m², två vuxna + diskmaskin.

Rekommenderar att alla använda kundkraft.

Sveriges energi hade jag ett tag, sen gick de in i Göta energi. Kollade upp och skulle byta då från Göta energi och det var en pärs då de påpekade att jag hade ett bundet avtal på 2 år vilket inte stämde. Många samtal och diskussioner och tog en del kalendertid så kom jag till slut loss och har vattenfall sedan i höstas. Har kedjehus med eluppvärmning vilket gör att kostnaderna drar iväg. Nu fått nys på ”Tibber” som jag är väldigt intresserade av och funderar på att byta till :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp