- Meddelanden
- 265
- Mottagna reaktioner
- 165
- Poäng
- 347
Japp, verkar inte hända mycket där!Kan du fetglömma Bara att byta bort dom lånen och bojkotta totalt.
Japp, verkar inte hända mycket där!Kan du fetglömma Bara att byta bort dom lånen och bojkotta totalt.

Ja, verkligen. Tänk om jag kunde komma över 700 i score och 0.2 i betyg/prognos. Tror aldrig jag haft så bra, i alla fall inte på 12-15 år. Men i praktiken verkar det ju inte så stor roll med "betygen" om man anses överbelånad, men kanske jag ändå kan få kvala in för ett lån i år nu när jag lyckats betala bort SEB. Hoppas!!!Blir intressant att se vad du får för UC betyg om 2 veckor när sista förfrågan är borta och SEB är borta.
Vad hade du för betyg på din sista UC förfrågan som är kvar när du sökte förra året?
Aha, hm, det kan det nog vara värt att göra. Tack för tipset!Det ser allt mer säkrare ut efter dagens inflationssiffror som kom under förväntningar att det blir en räntesänkning 23 September.
Så kan vara läge att hålla koll lite på det ifall du vill vänta en vecka extra med att ansöka.
Precis, vilken bra koll du harHur ser det ut. Du har sista UC förfrågan som försvinner imorgon? Har SEB lånet försvunnit från UC eller har månadsuppdateringen inte gjorts än?
En del storbanker verkar tro att riksbanken sänker ränta på tisdag, så får se vad utfallet blir där.