Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

ekonomisk skuldrådgivare imorgon

Jaha då skall man till en ekonomisk skuldrådgivare i morgon går åt helvete snart med alla sms lån man tar hela tiden, har 6st nu som förfaller slutet av månaden nån måste jag ju släppa till inkasso hoppas man kan få en avbetalninsplan får väl se vad dom säger om min ekonomi helt sönder stressad är man .

OK?.........

vad är ditt problem vad då ??? får väl skriva vad jag vill

du det kommer gå bra.berätta gärna hur du tyckte att det gick.jag har både hört och läst positivt och negativt.har själv kontaktat en men väntetiden var då 4 mån så jag tappade intresset men har fortfarande tänkt på att gör det.

massa lycka till

kände att jag behövde kontakta en då jag inte vill hamna hos fogden igen då dom har dragit från lönen i 4 års tid 10000 varje jävla månad blev ju av med dom för 1,5 år sen håller man på att ställa till det igen

Varit i kontakt med min bank och sa som det var
Ska träffa en nästa vecka ,hoppas de kan hjälpa mig och lycka till troja

Vet inte vad du har för 6 lån eller hur din situation ser ut, men en Ide skulle ju vara att släppa alla 6 tiil inkasso och försöka få till en avb plan på alla 6? Tror att de flesta lån 8/10 går med på att du avbetalar hos inkass. Om du söker här på forumet så kommer du hitta info om vilka långivare som godkänner det och vilka som inte gör det. Lycka till!!

Rådgivaren sa att det jag har pengar över till kan jag betala nåt lån med ,att betala förlängningen av lånen är bara att förvärra problemet så jag får släppa det till inkasso hoppas dom har någon empati för en, har lån på axcept,38an,lånalåna.4klöver.meddelandelån, nätlån.

Jag har släppt mina till inkasso, alla smslån du har går att få avbetalningsplaner på. Alla utom meddelandelån går att få en längre avbetalning på, jag har delat mina på 12 månader. Meddelandelån gick bara med på 4 månader men det är jag ändå nöjd med, lycka till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp