- Meddelanden
- 211
- Mottagna reaktioner
- 119
- Poäng
- 297
När har du ansökt?Mitt blev godkänt och utbetalning gjord nu
När har du ansökt?Mitt blev godkänt och utbetalning gjord nu
Nä jag logga in och där finns utbetalning kvitto ej fått något på Mail alls från dom inte ens att jag ansöktFick du beskedet på mail eller sms? Jag provade kl.8 och inget svar än. Under behandling
Ansökte igår kvällNär har du ansökt?
Alla mina mejl hamnade i skräpkorgen. Titta om det finns något därNä jag logga in och där finns utbetalning kvitto ej fått något på Mail alls från dom inte ens att jag ansökt
Har väldigt bra på creditsafeFörutsättningar?
Nä finns inget i skräp heller? Har du fått Mail från dom?Alla mina mejl hamnade i skräpkorgen. Titta om det finns något där
Ja jag fick 3 mejl totalt. Det första när jag fick erbjudandet på lånet och sen det sista när jag fick bekräftat att pengarna betalas utNä finns inget i skräp heller? Har du fått Mail från dom?
Samma här men avslag ändå.Har väldigt bra på creditsafe
Fick du utbetalt idag och på konto? Jag fick inget på Mail men allt står på mina sidorJa jag fick 3 mejl totalt. Det första när jag fick erbjudandet på lånet och sen det sista när jag fick bekräftat att pengarna betalas ut
Inte fått något på kontot än men det var bara typ en timme sen jag fick utbetalningskvittot så det dröjer nog till imorgon. Du har inte heller fått pengarna än?Fick du utbetalt idag och på konto? Jag fick inget på Mail men allt står på mina sidor