- Meddelanden
- 235
- Mottagna reaktioner
- 37
- Poäng
- 137
Jag har ju varit medlem på denna sidan ett tag nu,och börjat fundera på att gå ur densamma också.Jag vill knyta ihop säcken med lite info om mitt lånande som fick ett turligt slut.Så här började det.2012 separerade jag och min flickvän,med lite skulder som vi hade gemensamt så löste jag ut henne.....på så kallade snabblån/sms lån.Detta slutade i kaos med lån och nya lån som till slut bara blev värre och värre.Tills en dag då jag kom på iden att försöka få ett samlingslån.Trodde väl inte att jag skulle kunna få något,men oturen vände till tur.Lånet slutade på en summa runt 95.000 kr.Från den dagen blev allt så mycket lättare.1.Jag löste ut min dåvarande flickvän och slutligen 2.Samlingslånet gjorde resten av det jobbiga.Idag har jag endast 12-13000 kvar och räknar med att vara klar i början av 2018.Ibland ska man ha tur i livets karusell,och tror mig ni som har fått ert skickat till "KF".Mitt han aldrig gå så långt,men detta är inte av skicklighet utan av en ren jäv....tur och kämpande.