Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Efter beviljat lån, lendo sökt mig 3 ggr via telefon?

Har fått beviljat ett lån via lendo igår. Valde en bank igår kväll men nu har lendo sökt mig 3 ggr via telefon idag ?

Dom har skickat ett sms och skrivit så här.

Vi behöver få kontakt med dig ang. Din låneansökan.

Vad kan detta vara ?

Har fått beviljat ett lån via lendo igår. Valde en bank igår kväll men nu har lendo sökt mig 3 ggr via telefon idag ?

Dom har skickat ett sms och skrivit så här.

Vi behöver få kontakt med dig ang. Din låneansökan.

Vad kan detta vara ?

De vill väl dubbelkolla något i din ansökan. Ring dem eller logga in på din sida.

Dom vill förmodligen erbjuda dej ett låneskydd!

har också fått lån via lendo en gång.och då ringde de också och sökte mig.
men det var bara för att berätta att jag fått lån av en bank och ville kontrollera uppgifterna stämde och att papper skulle skickas hem osv.inget konstigt i mitt fall då.sen kanske de vill något annat men ring upp dem eller svara om de ringer så det inte tar ännu längre tid handlägga det bara för att de inte får tag på dig.

Lendo

Här hittade jag svaret jag sökte. Förstår nu att Lendo ringer upp efter ansökan. Åh vad jag ogillar denna ringning. Tänk om ngn vänlig själ kunde delge mig upplysningar om någon låneförmedlare eller enskild utlånare som ej ringer utan sköter allt via pappersvägen?
Thorn ringer, BigBank ringer, Konsumentkredit ringer.....har pratat med sevenday och dom ringer, selene finans ringer....

Jag har lånat via Lendo flera ggr o de har ringt upp mej efter att jag accepterat låneerbjudande.
Det enda de velat då de ringt mej är att jag ska ta en låneförsäkring. Ingen kontroll av uppgifter el så.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp