Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Efter avslutad skuldsanering

Tillgångs utredning isamband med skuldsanering eller utmätning (för att inte säga löneutmätning)men du vet vad jag menar?
Jag vet inte men det är kanske inte rätt tid att sälja nu- om du kan vänta så sälj inte än.Det kommer att gå upp nästa år ordentligt, det är jag säker på.
Jag har ett skuldsaldo på 1.6 miljoner och just nu löneutmätning.
Enligt info jag fått så görs en tillgångsutredning i samband med att skulderna trillar in och ska betalas. Så jag inväntar just nu vad som ska hända där med bostaden.
Jag bor i ett område som inte är väldigt populärt så jag har redan försökt sälja i 1 år under 2023-2024 (KFM tyckte inte det var tillräckligt då jag blev nekad skuldsanering förra året) och försöker igen nu för att bättra på möjligheterna till skuldsanering.

Har en bokad visning denna veckan där det finns anmälda tittare åtminstone. Men, det finns ingen prutmån jag måste ha utgångspriset för att kunna betala bolån, mäklare och vinstskatt. Så jag har ingen större förhoppning på att det faktiskt säljs.

Jag har ett skuldsaldo på 1.6 miljoner och just nu löneutmätning.
Enligt info jag fått så görs en tillgångsutredning i samband med att skulderna trillar in och ska betalas. Så jag inväntar just nu vad som ska hända där med bostaden.
Jag bor i ett område som inte är väldigt populärt så jag har redan försökt sälja i 1 år under 2023-2024 (KFM tyckte inte det var tillräckligt då jag blev nekad skuldsanering förra året) och försöker igen nu för att bättra på möjligheterna till skuldsanering.

Har en bokad visning denna veckan där det finns anmälda tittare åtminstone. Men, det finns ingen prutmån jag måste ha utgångspriset för att kunna betala bolån, mäklare och vinstskatt. Så jag har ingen större förhoppning på att det faktiskt säljs.
Okej-tack för svaret

Så det är din lägenhet. Du la kontantinsats och tog lånet på ditt namn. Nu vill han gå isär och ha halva.. Ush…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp