Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Easycredit - Kvartalslån

Hej!

Någon som vet hur det är med kvartalslånen hos Easycredit? Har haft på 3000 på 30 dagar och det gick jättebra men om man testar 4000 på 90 dagar kanske de är helt omöjliga..?
Någon som har någon erfarenhet av easycredit med större summor än 3000?

[FONT=arial, helvetica, sans-serif]Fick mail idag från Easycredit. De har nu slopat ansökningsavgiften. Gratis att ansöka alltså. Jag fick dock avslag för ett halvår sen pga. [/FONT]betalningsanmärkningar. Så det är inte aktuellt att prova för mig än.[FONT=arial, helvetica, sans-serif][/FONT][FONT=arial, helvetica, sans-serif][/FONT][FONT=arial, helvetica, sans-serif][/FONT]

[FONT=arial, helvetica, sans-serif]Fick mail idag från Easycredit. De har nu slopat ansökningsavgiften. Gratis att ansöka alltså. Jag fick dock avslag för ett halvår sen pga. [/FONT]betalningsanmärkningar. Så det är inte aktuellt att prova för mig än.

Vet du vad dom tog för upplysning? Är det creditsafe som det sagts här. Hur gamla är dina anmärkningar?

Kollade upp det själv via telefon, dom använder inte UC iallfall och anmärkning går ej.

Gratis att ansöka hos Easycredit

Ansökte precis om ett kvartalslån från dem på 10,000 kr. Jag blev inte beviljad 10,000 kr pga min kreditvärdighet men de föreslog lån på 8000 kr istället direkt på skärmen vilket jag tackade ja till. Det funkade väldigt bra.

Dessutom är det helt gratis att ansöka så du förlorar inget på att ansöka.

fungerar inte att söka med e-leg någon annan som har samma problem

beror det på vilken webbläsare man använder

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp