Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Easycredit - Kvartalslån

är det öppet idag ok
har du någon erfarenhet om e-leg om varför det inte kommer upp vid ansökan (är instl på datorn)

är det öppet idag ok
har du någon erfarenhet om e-leg om varför det inte kommer upp vid ansökan (är instl på datorn)
Fungerar din e-leg på andra sidor så måste det ju vara något med just Easycredit´s sida som inte fungerar med din e-leg.

det kan vara så, chatta med dom och påpekade problemet med e-leg dom sa bara att försöka igen och det gjorde jag men fungerade inte

har provat på andra webbläsare hjälpte inte

Det står ju på deras sida att man kan ansöka utan e-leg eller ringa så vill du ha ut pengar idag så får du väl göra det innan de stänger. Det finns sidor där man kan testa sin e-leg har du gjort det eller varit in på någon annan sida där du använder din e-leg.

Kan inte slutbetala mitt kvartalslån vad händer då??

Har en sista betalning på mitt kvartalslån hos Easycredit den 23:e men jag kan inte betala den, vad händer då? Går den till inkasso eller kfm eller får jag påminnelse först? Innebär det också att jag inte får beviljat andra lån där Avida fakturerar eller får jag ha kvar dem? Chattade med Easycredit men de hänvisade till Avida och de gav inget klart svar om vad som händer om jag inte betalar. Jag hoppas någon här kan ge mig svar då jag inte får det hos Easycredit eller Avida. Mycket mycket tacksam för svar.

Först påminnelse sedan inkasso. Det tar nästa en månad från förfallo. Sedan är Avida bra att ha att göra med tycker jag

Tack för svar tror du jag fortfarande kan ha kvar mina Nanoflex och Nanokredit lån som Avida fakturerar det är viktigt för mig att ha den möjligheten kvar vid behov.Det är denna månad det kör ihop sig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp