Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Easycredit/credigo/credway heltplötsligt fick jag avslag

Hej!
Är lite irriterad... har haft lån hos dessa tre och har hög kreditvärdighet enligt creditsafe. Skulle idag ta ut på mitt Credway samt ansöka om ett nytt lån hos Easycredit. Fivk du avslag av deras interna kreditprövning. Jag mailar och frågar varför. Får till svar att jag är spärrad i 3 år hos alla deras tre bolag då jag haft en faktura hos inkasso. Det är tydligen nytt hos dem. Så vill ni kunna nyttja er kredit å så, va noga med att betala i tid.

Hej!
Är lite irriterad... har haft lån hos dessa tre och har hög kreditvärdighet enligt creditsafe. Skulle idag ta ut på mitt Credway samt ansöka om ett nytt lån hos Easycredit. Fivk du avslag av deras interna kreditprövning. Jag mailar och frågar varför. Får till svar att jag är spärrad i 3 år hos alla deras tre bolag då jag haft en faktura hos inkasso. Det är tydligen nytt hos dem. Så vill ni kunna nyttja er kredit å så, va noga med att betala i tid.
exakt samma här, nu får man inte missa en betalning, då får man inte utnyttja krediten.

Detta hände mig med!
Likadant med ViaKredit.

Tycker faktiskt det är lite dåligt.. dessutom att de först skrev jag blev nekad pga försenad faktura men bara den betalades in så skulle jag kunna låna, men när den va betald fivk jag svaret jag va spärrad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp