Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

E-signerat lån hos LF finans, någon som fått avslag

Via lendo.
Samlingslån, hade lån samt inkassoskulder. Men jag ringde och pratade med dem angående inkasso, och de var väldigt snälla och ändrade hela utbetalningen till mitt konto. Så om ni har lite inkassoskulder ta i kontakt med dem så löser det sig.
Fick lånet utbetalt till mitt konto under eftermiddagen och allt jag haft är samlat nu!

Via lendo.
Samlingslån, hade lån samt inkassoskulder. Men jag ringde och pratade med dem angående inkasso, och de var väldigt snälla och ändrade hela utbetalningen till mitt konto. Så om ni har lite inkassoskulder ta i kontakt med dem så löser det sig.
Fick lånet utbetalt till mitt konto under eftermiddagen och allt jag haft är samlat nu!
Skönt! Lättnad, vad fick du för ränta hos dem?:)

Skönt! Lättnad, vad fick du för ränta hos dem?:)
Verkligen! Har bråkat mig fram i snart två år för att bli bukt med det värsta.
Fick 8,25 i ränta så inte alltför illa. Börjat extrajobba så hoppas bli helt "ren" inom 3-4 år.

Jag är glad för din skull!

Löser de kredit skulder?
Vet inte, känns som dem utgår mycket från UC. Men kontakta dem, som tidigare nämnt så sa jag rakt ut att jag ville lösa inkassoskulder utöver mina lån, och utan tvivel ändrade dem utbetalningen till mitt personliga konto. Killen jag prata med var väldigt lättsam.

Vet inte, känns som dem utgår mycket från UC. Men kontakta dem, som tidigare nämnt så sa jag rakt ut att jag ville lösa inkassoskulder utöver mina lån, och utan tvivel ändrade dem utbetalningen till mitt personliga konto. Killen jag prata med var väldigt lättsam.
Ok min krediter syns på UC så borde vara lugnt.

Inte hört något från i onsdags så dom håller väl på för fullt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp