Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Dyr lån på Anyfin , byta?

Hej alla !
Jag är en av de här personerna som tyvärr handlade mycket på kredit och fick bara mer o mer skulder . Började använda Anyfin för att flytta över . Nu har jag en skuld hos dem på
95k . Min BetalaPlan har tidigare varit 2500/månaden men de har höjt med 4k i månaden . Som jag tycker är för mycket och de blir svårt . Så jag söker runt på andra alternativ, vilken bank kan hjälpa mig bäst ? Erfarenheter ? Hjälp mig välja !! Eller ska jag stanna på Anyfin ?

Billån , runt 3 k i månaden , annars inget annat . Lön på 30 k innan skatt. Hyra är rätt hög , 8 k i månaden . Så jag klarar mig men de blir tajt om Anyfin börjar dra mer . Så tänker att de kanske finns bättre alreenativ , zmarta?

Hej alla !
Jag är en av de här personerna som tyvärr handlade mycket på kredit och fick bara mer o mer skulder . Började använda Anyfin för att flytta över . Nu har jag en skuld hos dem på
95k . Min BetalaPlan har tidigare varit 2500/månaden men de har höjt med 4k i månaden . Som jag tycker är för mycket och de blir svårt . Så jag söker runt på andra alternativ, vilken bank kan hjälpa mig bäst ? Erfarenheter ? Hjälp mig välja !! Eller ska jag stanna på Anyfin ?

Det var jävligt dyrt för ett så "litet" lån. Hur mycket av detta är amortering? Anyfin marknadsförs lite överallt framförallt av "influencers". Har själv varit nära på att nappa förr, men det finns ju ingen anledning att välja ansöka hos Anyfin istället för hos T.ex. Lendo.

Jag har ett liknande lån som var på 220 000 hos SEB, det har kostat mig 2200 i månaden & är nu nere på runt 70 000.

Det bästa du kan göra är nog att slänga en ansökan hos Lendo, du kommer garanterat få billigare samlingslån via dem.

Runt 2 k amortering varje månad .. ja och de har känts så enkelt med Anyfin men jag ska nog ansöka på lendo, men osäker på kategori , blir det ett samlings lån? Men det är ju ett
Lån på Anyfin, så osäker vilken kategori jag ska välja

Runt 2 k amortering varje månad .. ja och de har känts så enkelt med Anyfin men jag ska nog ansöka på lendo, men osäker på kategori , blir det ett samlings lån? Men det är ju ett
Lån på Anyfin, så osäker vilken kategori jag ska välja
Du väljer samla.

Hej alla !
Vad har du för ränta på Anyfin?

Jag betalar 4% av skulden varje månad.

Hur mkt betalar du nu, är det 2500 + 4000?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp