Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Dundle och Paysafe med Onepip

Nån som får det att funka idag? Verkar vara nåt problem jag inte sett tidigare.

Har aldrig fått Onebip att fungera med Halebop. Får alltid upp ett fel meddelande "Tyvärr har ett fel har uppstått" när jag skriver in telefonnumret.
Är det samma problem du har ?

Senast ändrad:
Har aldrig fått Onebip att fungera med Halebop. Får alltid upp ett fel meddelande "Tyvärr har ett fel har uppstått" när jag skriver in telefonnumret.
Är det samma problem du har ?
Så här ser detut, har mejlat dom men inget svar än
Har alltid funkat med Telia, går det ens att välja Halebop. Ser att Telia går inte att välja på Boku medans Tre, Telenor mf funkar

Bilagor

• Screenshot_20231101-111324.png
    Screenshot_20231101-111324.png
    121.3 KB · Visningar: 22
Okej, känner inte till just det det där felmeddelandet. Du kan ju prova igen sen om det är något tillfälligt bara.
Halebop är på Telias nät så borde funka om man väljer Telia i listan. Jag har tidigare haft Vimla som operatör och det går igenom Telenor och det fungerade att beställa genom Boku där.

Vad är detta för lån? kan man plocka ut 10k?
Beror på din beloppsgräns hos din teleoperatör, flesta hos Telia har 5000 kr/mån men dom kan höja den om du lpter do ta en kreditupplysning men avråder starlt frpn allt detta dom det skall betala tillbaka på kommande telefonräkning.

IMG_6105.jpeg

Får upp det här felmeddelandet efter att jag skrivit mitt in mitt nummer för att få en kod för onebip . Blir alltid ett felmeddelande. Någon annan som fått samma ?

Hoppas. För guds skull att denna vidriga möjlighet till spelpengar för spelberoende människor täpps till av alla operatörer nu!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp