Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Dundle mobilbetalning

Någon som kan ha någon idé om varför jag inte får någon verifieringskod från dundle? Har prövat alla betal alternativen.

Någon som kan ha någon idé om varför jag inte får någon verifieringskod från dundle? Har prövat alla betal alternativen.
Har du betalsamtal påslaget i Telia appen? Ibland finns det en spärr på betalsamtal eller högsta fakturabelopp. Kan vara orsaken. Annars får du ta ett annat nummer när du ska verifiera dundle och sen använda Telia numret sen när du ska betala.

Har du betalsamtal påslaget i Telia appen? Ibland finns det en spärr på betalsamtal eller högsta fakturabelopp. Kan vara orsaken. Annars får du ta ett annat nummer när du ska verifiera dundle och sen använda Telia numret sen när du ska betala.
Enligt telia har de slutat med möjligheten att kunna lägga betalsamtal på mobil räkningen sen 31 januari i år. Märkligt då det verkar fungera för flera.

Hallå, någon som brukar använda Dundle och Korsit varje månad? Funkaar det för er denna månad? Jag får bara röda krysset nu. Deras support tar minst 5 dagar att svara.

Hallå, någon som brukar använda Dundle och Korsit varje månad? Funkaar det för er denna månad? Jag får bara röda krysset nu. Deras support tar minst 5 dagar att svara.
Provade igår , fick samma röda kryss. Kan ha varit ett tekniskt fel. Vilken operatör har du?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp