Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Dundle mobilbetalning

Köpte paysafecard för 1000kr via fortumo. Fick ju givetvis inget på mejlen. Kommer fortumo nu att dra 100kr?
kan ju inte behöva betala för paysafecard om jag ej fått något? Är det dundle jag ska höra av mig till?

Köpte paysafecard för 1000kr via fortumo. Fick ju givetvis inget på mejlen. Kommer fortumo nu att dra 100kr?
kan ju inte behöva betala för paysafecard om jag ej fått något? Är det dundle jag ska höra av mig till?

Yes Dundle. Dom löser!

Telia verkar ha spärrat fortumo...jag kunde använda det flera gånger, men så igår så betalade jag 2 gånger av 8, sen sa den:
Seems that purchasing this product is not permitted for your phone number. Please contact your mobile operator.

Hur konstigt är inte det då? Har inte nått upp till de 5000 kr jag har som maxtak på telia, så kan fundera på om de upptäckt att den tjänsten vill de inte stå för?

Tydligen så får man inte byta nummer. Provade nu blev verifiering, och dom nekar eftersom jag ha är nytt nummer är nu spärrad där och får ingen återbetalning och får inte min order.

Jag köpte 100 kronors Neosurf voucher på dundle via fortumo. Jag har fått bekräftelse på köpet via sms men inte fått mina koder på mejl. Någon annan varit med om detta?

Hej, någon som vet någon metod för att få ut pengar genom att betala med mobilräkningen?

Går det inte att köpa paysafecard på dundle med telia abonnemang? Jag får ingen kod.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp