Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Dundle mobilbetalning

Blivit debiterad av onebip och daopay i maj trots att jag aldrig fick några paysafecard. Skickat flera mail och även skärmdump på telefon räkningen där man tydligt ser datum och belopp. Någon som varit med om samma sak. Hur ska man gå vidare med detta. Betalar jag inte telefon räkningen så stängs ju abonnemanget.
Kontakta dundle och be om alla dina köp

de som är slutförda samt be de göra en betalning av de som du redan påbörjat ifall du har några öppna

Fick mail från daopay. De är villiga att ersätta mig nu men jag förstår inte riktigt hur de menar. Kontaktat dom för mer utförlig information. Onebip däremot förnekar att jag blivit debiterad av dom, de skyller på Dundle och Dundle på onebip. Som tur var så var det ett litet belopp bara hos dom. Men det är helt oacceptabelt att det får gå till så här. Har själv satt en låg limit hos Telia just för att kunna skydda mig från sånt här. Rekommenderar ingen att använda Dundle. Det fungerar ibland men det är opålitligt och det mesta är på engelska och riktigt jobbigt när det inte fungerar. Jag kommer aldrig mer använda Dundle.

Hej! Har använt dundle för att införskaffa paysafecard med betalsms-metoder(Onebip, Daopay och Fortumo) de senaste månaderna. Vill påpeka att jag inte alls rekommenderar detta eftersom det är en extremt dyr metod, som många verkar ha problem med - dock inte jag, och råder alla att söka sig till andra metoder/lån/krediter om möjligt. Men som sista nödlina om man måste få fram cash och ingen annan beviljar/man vill inte dra på sig upplysning så funkar det absolut, så länge man kan betala den dyra mobilfakturan som kommer av det.

Jag har bara en enkel fråga egentligen. Är det någon som har Comviq/Tele2 som vet vilket datum "extra kostnad" som detta redovisas som återställs? Har betalat min senaste faktura. Förra månaden upptäckte jag att det var nollställt den 14:e men är inte säker på om detta är rätt datum som det alltid går på eftersom jag inte kollade dagligen. Någon som vet?

Det ska bli väldigt intressant att se nästa månads faktura.
Loggar jag in på länken på http://selfcare.onebip.com där man kan kolla sina köp står det att båda är avbrutna.

Grejen är att jag skickade alla SMS och allting men fick aldrig några koder och köpen är enligt länken avbrutna.
Kanske är mitt nummer spärrat mot betalsms.

I värsta fall har 700kr dragits men jag inte fått något för det.. suck.

Det ska bli väldigt intressant att se nästa månads faktura.
Loggar jag in på länken på http://selfcare.onebip.com där man kan kolla sina köp står det att båda är avbrutna.

Grejen är att jag skickade alla SMS och allting men fick aldrig några koder och köpen är enligt länken avbrutna.
Kanske är mitt nummer spärrat mot betalsms.

I värsta fall har 700kr dragits men jag inte fått något för det.. suck.

Står de som avbrutna kommer du inte få betala något.

Jag ä lite desperat behov av pengar så man man fixa det via mobilens räkning trots en rätt hög avgift? Må det väl vara värt. Jag har halebop iaf. Hur gör man isåf? Vad är maxbeloppet?

Verkar som att det inte går att göra några köp från Sverige hos Dundle pga ett bedrägeriförsök enligt en kundtjänstmedarbetare från Daopay. Kan någon göra köp?

Verkar som att det inte går att göra några köp från Sverige hos Dundle pga ett bedrägeriförsök enligt en kundtjänstmedarbetare från Daopay. Kan någon göra köp?

De där beskeden kommer och går.

Hej, om man fått en extra faktura då man uppnått max gränsen (5000kr) men den ska betalas senast 6e september kommer jag kunna köpa igen imorgon då det är en ny månad?

Någon som får det att funka med onebip eller daopay? Fått det att funka med fortumo men nåt gränsen där.

Onebip står bara pendling och daopay händer inget när man trycker betala och gå vidare. Aldrig använt dom två innan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp