- Meddelanden
- 326
- Mottagna reaktioner
- 336
- Poäng
- 477
Som jag ser det så kommer Pressbyrån med en fundering baserat på vad hen har fått för uppfattning om vad du har skrivit i olika trådar här. Och - saken är ju att hela sanningen kommer inte fram när man skriver här inne. Utan det blir bitar här och där som man som "läsare" försöker pussla ihop. Och genom det får man gissa, läsa mellan raderna och även ställa frågor för att bättre förstå.Wow du gör verkligen bort dig hos mig nu.Jag har inget försörjningsstöd överhuvudtaget.Jag är 100% ärlig mot mig själv.Den andra tråden om försörjningsstöd och lån gäller INTE mig.Det gäller en individ som utnyttjat andra människor också och aldrig betalt tillbaks.Jag kommer själv skicka den till kronofogden.Har fått nog av bedragare.
Det är konstigt att du uppfattar MIG med galna red flags när jag blivit utsatt av en narcissist.Vet du hur det är att ha varit utsatt under många år?Har du aldrig tänkt att det finns nån orsak till alla frågor som inte är ett beroende?Det är tråkigt att det inte uppmärksammas mer hur människor påverkas av sån misshandel.
Mina egna lån står jag för och hittar lösningar.Jag funderar på hur vissa kan bevilja till såna som är beroende av försörjningsstöd.Är det fel att ifrågasätta det?
Tydligen så är det alltid den som blivit utsatt som ifrågasätts även när man ställer frågor om helt andra saker.
De allra flesta försöker göra det i god ton ... och det är vad jag ser att Pressbyrån försökte med. Hen har ingen förmåga att se _hela_ din bild. Hen noterar red flags, hen skriver det ... och är det felaktigt - dvs att det finns inga red flags så är det ju bra. Värre vore ju om Pressbyrån valde att inte nämna att hen ser red flags, det vore ju en direkt otjänst.