Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Dundle?Hur fungerar det?

Det fungerar bra om man använder onebip sms.
250kr paysafecard kostar 357kr.
Har problem när jag ska beställa. Onebip funkar inte då ett meddelande kommer upp att " ett fel har uppstått".
Boku fungerar inte heller då jag får ett sms att jag uppnått maxgränsen för köp den här månaden enligt betaltjänstlagen.
Saken är den är att jag inte använt ett endast betalsamtal hitills den här månaden. Har telenor som operatör.
Någon som vet vad som kan vara fel boku har fungerat felfritt tidigare ?

Nån som vet vilken gräns tele2,telia,telenor har för smsköp per månad?

Tele2 har 3k

Jag måste bara få ställa en fråga ... försöker du förstå Dundle för att för loss pengar? Om inte - varför försöker du förstå det?
Jag vill bara ha information.Får man inte ens ta reda på saker utan att bli ifrågasatt?
Jag kan ändå inte göra smsköp för mer än 250 kr per månad för jag har satt det som gräns.
Men kunskap är faktiskt bra att efterfråga.

Jag vill bara ha information.Får man inte ens ta reda på saker utan att bli ifrågasatt?
Jag kan ändå inte göra smsköp för mer än 250 kr per månad för jag har satt det som gräns.
Men kunskap är faktiskt bra att efterfråga.
Jag ställde en fråga. Jag ifrågasatte inte dig.

Och ja - kunskap är bra att ha, men enligt mig hänger en stor del i dessa sammanhang på _vad_ som är grunden till att man söker kunskapen. Ex:
Är man speltorsk och söker efter kunskap om hur olika spelsidor fungerar med syfte till att kunna spela mer = ingen kunskap som kommer att gynna en. Utan tvärtom.

Jag ställde en fråga. Jag ifrågasatte inte dig.

Och ja - kunskap är bra att ha, men enligt mig hänger en stor del i dessa sammanhang på _vad_ som är grunden till att man söker kunskapen. Ex:
Är man speltorsk och söker efter kunskap om hur olika spelsidor fungerar med syfte till att kunna spela mer = ingen kunskap som kommer att gynna en. Utan tvärtom.
Jag har inget spelberoende men jag känner andra som har.Ibland kan kunskap vara till hjälp för att tex spärra för smsköp när de själva inte vet hur man gör det.Det finns de med.Tvi fasen för spel.

Jag har inget spelberoende men jag känner andra som har.Ibland kan kunskap vara till hjälp för att tex spärra för smsköp när de själva inte vet hur man gör det.Det finns de med.Tvi fasen för spel.
Inget illa menat, men du ger red flags. Var ärlig mot dig själv, din tråd men försörjningsstöd och lån får inte saken att de bättre ut så du vet.

Jag kan ha väldigt fel nu och göra bort mig men du ger galna red flags att du har antingen ett beroende av någon form eller att du gräver ner dig i en ekonomisk situation som du inte vet vad det innebär.

Inget illa menat, men du ger red flags. Var ärlig mot dig själv, din tråd men försörjningsstöd och lån får inte saken att de bättre ut så du vet.

Jag kan ha väldigt fel nu och göra bort mig men du ger galna red flags att du har antingen ett beroende av någon form eller att du gräver ner dig i en ekonomisk situation som du inte vet vad det innebär.
Wow du gör verkligen bort dig hos mig nu.Jag har inget försörjningsstöd överhuvudtaget.Jag är 100% ärlig mot mig själv.Den andra tråden om försörjningsstöd och lån gäller INTE mig.Det gäller en individ som utnyttjat andra människor också och aldrig betalt tillbaks.Jag kommer själv skicka den till kronofogden.Har fått nog av bedragare.
Det är konstigt att du uppfattar MIG med galna red flags när jag blivit utsatt av en narcissist.Vet du hur det är att ha varit utsatt under många år?Har du aldrig tänkt att det finns nån orsak till alla frågor som inte är ett beroende?Det är tråkigt att det inte uppmärksammas mer hur människor påverkas av sån misshandel.
Mina egna lån står jag för och hittar lösningar.Jag funderar på hur vissa kan bevilja till såna som är beroende av försörjningsstöd.Är det fel att ifrågasätta det?
Tydligen så är det alltid den som blivit utsatt som ifrågasätts även när man ställer frågor om helt andra saker.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp