Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Dundle?Hur fungerar det?

Jag har sett Dundle nämnas inne på forumet men hur fungerar det egentligen?Hur länge tar en sådan mobilbetalning?Jag frågar av nyfikenhet för det är bra att kunna hur saker fungerar oavsett om man använder det eller ej.Kunskap kan man inte ha för mycket av.

Världens sämsta sida och extremt mycket krångel/verifieringar som tar tid.
Använde det vid krisläge förra året.. det var bland de värsta upplevelserna och supporten ever.
Jag körde på både mitt och sambon's abonemang en månad då man har ett maxtak på abonemanget. tror det är mellan 1500-3000... Sedan kostar det dubbelt så mycket till vad du får ut.

Jag blev spärrad och blockerad när jag gjorde samma process via sambon's abonemang pga misstänkt "bedrägeri" ingen återbetalning heller.. så var försiktig med dem

Världens sämsta sida och extremt mycket krångel/verifieringar som tar tid.
Använde det vid krisläge förra året.. det var bland de värsta upplevelserna och supporten ever.
Jag körde på både mitt och sambon's abonemang en månad då man har ett maxtak på abonemanget. tror det är mellan 1500-3000... Sedan kostar det dubbelt så mycket till vad du får ut.

Jag blev spärrad och blockerad när jag gjorde samma process via sambon's abonemang pga misstänkt "bedrägeri" ingen återbetalning heller.. så var försiktig med dem
Jag testade på 100 kr men det står bearbetning pågår.Hur länge pågår en bearbetning egentligen?

Jag testade på 100 kr men det står bearbetning pågår.Hur länge pågår en bearbetning egentligen?
Alltså, det beror på vilket sätt du använder dig utav.
Fanns ju boku/ringa något konstigt nummer och sitta i telefonkö.. Är det via sms så var det först ett sms, sedan kom ett andra sms från ett annant nummer.
Väldigt rörigt, förstår att man hamnar i desperata lägen.. Men det i efterhand gav mig mer huvudverk och utgifter än någon nytta..

Har du verifierat dig redan och det godkänt's av dem? Då borde du få det via mail annars kontakta deras värdelösa och hjärndöda support.

Alltså, det beror på vilket sätt du använder dig utav.
Fanns ju boku/ringa något konstigt nummer och sitta i telefonkö.. Är det via sms så var det först ett sms, sedan kom ett andra sms från ett annant nummer.
Väldigt rörigt, förstår att man hamnar i desperata lägen.. Men det i efterhand gav mig mer huvudverk och utgifter än någon nytta..

Har du verifierat dig redan och det godkänt's av dem? Då borde du få det via mail annars kontakta deras värdelösa och hjärndöda support.
Verifiering är ju klar men har ej fått nån mail från dom.Däremot så gick jag in på tidigare köp och där står det bearbetning pågår.Konstigt.

Vill man ha problem, strul och frustration, samt bli av med en jäkla massa pengar = Använd Dundle!

Vill man ha problem, strul och frustration, samt bli av med en jäkla massa pengar = Använd Dundle!
Javisst kan det vara så.Jag ville bara se hur det fungerar så jag provade med lägsta beloppet.Ska se om de fixar till det.

Javisst kan det vara så.Jag ville bara se hur det fungerar så jag provade med lägsta beloppet.Ska se om de fixar till det.

Mycket kämpande, för att köpa en hundring och betala det dubbla på mobilräkningen!
I all välmening, men Dundle löser inga problem för dig, utan skapar bara nya!

Mycket kämpande, för att köpa en hundring och betala det dubbla på mobilräkningen!
I all välmening, men Dundle löser inga problem för dig, utan skapar bara nya!
Jag ville som sagt bara veta hur det fungerar.Tror inte världen går under pga den 100lappen.Har inte tänkt prova fler gånger.

Det fungerar bra om man använder onebip sms.
250kr paysafecard kostar 357kr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp