Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Dubbla löner skuldsanering - omprövning

Utan att gå in för nära på detalj så kommer jag ha dubbla löner fyra månader med start oktober. När jag begär omprövning så vet jag av erfarenhet att det kommer ta ca tre-fyra månader innan jag får ett beslut.
Måste jag lägga undan hela lönen som startar i oktober (den andra är mitt aktuella beslut baserat på) ända fram tills jag får ett beslut? Antar att jag kommer få en saftig första betalning efter beslutet på dom fyra månadslönerna eller kan man få det "påskyndat" så man kan börja betala mer direkt?
Vill gärna slippa få en första betalning efter beslutet på 100-130k som ska in i februari. Har inga problem att lägga undan det men det finns risk att det kommer klia i fingrarna.. Någon som har suttit i samma sits med skuldsanering och fått en STOR bonus/avgångsvederlag/arv etc?

Jag hade nog tagit det säkra före det osäkra och lagt undan.

Jag fick slutlön när
mitt första halvår innan beslut för sanering. Cirka 25 0000 (semester och annat)

sa det till min HL när vi prata innan beslut hon sa att drt var för lite pengar för ompröva

Jag fick slutlön när
mitt första halvår innan beslut för sanering. Cirka 25 0000 (semester och annat)

sa det till min HL när vi prata innan beslut hon sa att drt var för lite pengar för ompröva
Menar du 25 tusen ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp