Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Dubbel dragning på autogiro Intrum

Hej!

Intrum drog dubbelt på autogiro idag.
Hur får jag tillbaka pengarna? Någon som varit med om det?

Har du ringt dem? Hur fasiken kan de dra dubbelt?!! Det kan inte bero på att de inte kunde dra månaden innan för då hade de redan skickat dig vidare.

Har du ringt dem? Hur fasiken kan de dra dubbelt?!! Det kan inte bero på att de inte kunde dra månaden innan för då hade de redan skickat dig vidare.
Dom hade förmodligen 2 autogiro transaktioner i sitt system såvida TS inte glömt bort om hen har flera betalningsplaner upprättade.
Om det är det första, är det fel hos Intrum och dom bör kunna återbetala felaktiga beloppet eller dra det mot betalningsplanen om TS klarar sig utan summan.

Jag antar det här löste sig efter ett samtal?

De har ingen förklaring. De har bara skickat en betalning säger de. Men ändå drogs det dubbelt? Jag får avvakta till de ser betalningarna och då ska de skicka tillbaka dem. Men jag behöver dem nu :( och det extra jobbet med att tjata på dem är inte vad jag behöver nu

Dom hade förmodligen 2 autogiro transaktioner i sitt system såvida TS inte glömt bort om hen har flera betalningsplaner upprättade.
Om det är det första, är det fel hos Intrum och dom bör kunna återbetala felaktiga beloppet eller dra det mot betalningsplanen om TS klarar sig utan summan.
TS har bara en och haft den många år och aldrig hänt förut.

Det verkar som de drar av allt på min skuld? Fast jag har en avbetalningsplan och de dragit dubbelt på autogiro.
Vet inte hur jag ska klara räkningar den här månaden?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp