Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

DNB erfarenheter

Hej

Undrar om ni som blivit beviljade lån på Danske bank via Lendo haft en bra erfarenhet. Tänker på utbetalningstid och om man får in lånet på Swedbank?
Står lite oklart om detta på deras sida, står att lånet går in på ett konto på Danske bank. Vet ni om dom brukar bevilja och sedan dra tillbaka erbjudande?

Edit: menade DNB

Senast redigerad av en moderator:
Aldrig hört talas om

Ja jag menade DNB :) Har nog lite solsting idag. Någon med erfarenhet där ifrån? Krångel efter beviljan
utbetalningstid?

Jag tog lån hos DNB (350000kr med 6,41 % ränta(effektiv). Det tog 3 dagar sen var pengarna på kontot. Inga kompletteringar.

Danske Bank finns faktiskt. Har haft kontakt med dem idag faktiskt, via jobbet.
Frågan rörde huruvida de samarbetar med Lendo eller ej, bekräftar du det eller att de faktiskt existerar? Det har ingen i denna tråd ifrågasatt.

Frågan rörde huruvida de samarbetar med Lendo eller ej, bekräftar du det eller att de faktiskt existerar? Det har ingen i denna tråd ifrågasatt.
Jag kanske var för snabb. Tolkade mer lassemans svar som om han aldrig har hört om Danske Bank existerar. Om Danske Bank finns på lendo vet jag inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp