Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Vad menar du? Finns det är en app? Vilket operativsystem? Får du upp felmeddelanden först?
Finns både till Apple och Android.

Har den på mobilen. Skulle dock dela länk till den och ser att appstore tagit bort den helt.

Man behöver ej appen för mina sidor och att göra direkt-betalning.

Man behöver ej appen för mina sidor och att göra direkt-betalning.
Man får felmeddelande "Okänt fel. Försök igen. (swish_ERR_SSL_DECRYPTION_FAILED_OR_BAD_RECORD_MAC" varje gång man försöker betala med Swish via deras hemsida.

Synd, det som varit så smidigt! Då blir det till att lägga in manuellt istället om det inte fungerar.

Någon som hört något mer från Pjum? Kanske inte blir nått. Enbart ett sätt från Divide att skrämmas så att folk som kan, betalar in hela utestående summa.

Någon som fått sms om betalning idag med ej fungerande länk?
Mvh

Ni som har divide, kan ni logga in? För mig står det

”Ditt kreditavtalet är uppsagt med anledning av utebliven betalning. Din skuld hanteras av extern part eller kronofogdsmyndigheten som ansvarar för att driva ärrendet vidare. Du är inte längre kund hos oss och vi hänvisar i första hand till Kronofogdemyndigheten.”

Fick mejl i aug/sep att min kredit skulle 6 oktober gå över till Pjum, men har inte fått något från pjum. Har ni?

Ni som har divide, kan ni logga in? För mig står det

”Ditt kreditavtalet är uppsagt med anledning av utebliven betalning. Din skuld hanteras av extern part eller kronofogdsmyndigheten som ansvarar för att driva ärrendet vidare. Du är inte längre kund hos oss och vi hänvisar i första hand till Kronofogdemyndigheten.”

Fick mejl i aug/sep att min kredit skulle 6 oktober gå över till Pjum, men har inte fått något från pjum. Har ni?
Dom är helt dumma i huvudet. Verkar vara ett standardmeddelande, men de kan inte uttrycka sig så. Samtliga inblandade bör få näringsförbud.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp