Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

det sista lånet jag tog var när dem startade, minns att pengarna kom in snabbt tror jag betalade bort det sen med nått samlingslån minns inte var i min spel bubbla då . Men utbetalning kom faktist när dem startade iallafall
Vad tar dem för kreditupplysning? Vet du det?

Har nyligen fått skuldsanering och detta bolag var de som var svårast att få till så de rapportera in skulden.ä till krf.

de verkar inte bry sig mkt att få in sina pengar eller så har de en annan plan.

Det var för bra för att vara sant helt enkelt.
Eller snarare var det sant men inte lika bra som visionen de hade.

Dom här tomtarna har missat att jag fått inledande skuldsanering, min handläggare har skickat flera påminnelser till dem och jg hr senaste närbjag fick betalplan påpekat att denna skuld ej är med. Men dom har inte inkommit eller svrat när hl har försökt nå dom och nu är det försent då mitt beslut nu gäller.

Tolkar det som att de nu missat sin chams, min skuld hos dem var cirka 35 000kr

Dom här tomtarna har missat att jag fått inledande skuldsanering, min handläggare har skickat flera påminnelser till dem och jg hr senaste närbjag fick betalplan påpekat att denna skuld ej är med. Men dom har inte inkommit eller svrat när hl har försökt nå dom och nu är det försent då mitt beslut nu gäller.

Tolkar det som att de nu missat sin chams, min skuld hos dem var cirka 35 000kr
Dom kan fortfarande överklaga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp