Ja verkligen!Av er som dom tagit ny upplysning ifrån (UC, bisnode). Har ni mejlat och frågat och fått något svar?
Detta känns ju helt sjukt!!
Hur många har skrivit att de tagit UC på dem? Ingen som tagit något på mig ännu förutom Creditsafe från första börjanHelt absurt om de börjar ta UC när de lovat motsatsen.
Hur många har skrivit att de tagit UC på dem? Ingen som tagit något på mig ännu förutom Creditsafe från första början
Det är en gäst som kallades sig ”smöret” som har fått en UC?Asså... vad i hela.. kommer avsluta mitt lån där imorgon.. inte alls värt detta om det börjar ta kreditupplysningar helt random.. (får finansiera detta med något annat skitlån men betalar hellre högre ränta och sitter säkert)
Ni som har fått bisnode eller UC... har ni varit sena med betalningar på befintligt 25k lån? Har upplysningen kommit i samband med uttag eller bara huxflux?
Det har alltid varit ett frågetecken för mig hur någon skulle kunna låna ut upp mot 250k enbart via creditsafe.. låter helt galet enligt min mening då kreditbolaget missar mycket information om kredittagaren som t.ex UC tillhandahåller. Det har dock varit min förhoppning att detta skulle var sanning.. hade hjälpt mig så sjukt mkt men börjar tvivla rejält på detta nu...