Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Nyheten betala lägst inkluderar ju en avgift på nästan 200 som jag förstår. Bättre betala in ordinarie belopp och sedan plocka ut igen direkt.

Någon som fått utbetalt? Sökte idag och fick ett preliminärt belopp. Ni som har fått utbetalt 25’ när har ni fått det?

Någon som fått utbetalt? Sökte idag och fick ett preliminärt belopp. Ni som har fått utbetalt 25’ när har ni fått det?
Det fick vi i okt/nov. Och det var en testrunda till ett begränsat antal personer. Nu beviljar dom inga fler innan testperioden är över.
När den är över vet vi inte och dom kan inte svara på det.

Hej helt ny på forumet
Tyvärr i akut behov av ett vettigt lån men mina förutsättningar är kassa
Någon som vet ngt mer om Divide? Tror ni de kommer öppna inom överskådlig tid?

Hej helt ny på forumet
Tyvärr i akut behov av ett vettigt lån men mina förutsättningar är kassa
Någon som vet ngt mer om Divide? Tror ni de kommer öppna inom överskådlig tid?

Det tvivlar vi starkt på. Folk har väntat sedan 2012 känns det som.

I juli 2018 investerade CBC 500 miljoner som privatpersoner kunde få en liten del av kakan i sista kvartalet 2018 för att kolla marknaden och om affärsplanen går hem. ”OBS! Skulle du få ett avslag på din intresseanmälan kan du tidigast ansöka igen efter 31/5 2019.” Jag antar att dom utökar krediten i samband med sommaren då det är mest tryck på marknaden. Getdivide planerar att göra en publik emission(börsnotering) i tredje kvartalet 2019. ”En modell CBC brukar arbeta med är att de själva investerar via en nyemission och sedan säljs dessa aktier till investerare i nästa steg.” CBC påvisar trycket under försommaren på marknaden så fler investerare går in. Med facit i hand så tror jag dom kommer maxa krediten när de börsnoteras för maxat klirr i kassan.

Är det inte konstigt att börsnotera ett bolag vars tjänst är i startgroparna?
Man är så långt ifrån med marknadsföring,antalet kunder och liknande att kvartal 3 känns som en utopi för dom.

Är det inte konstigt att börsnotera ett bolag vars tjänst är i startgroparna?
Man är så långt ifrån med marknadsföring,antalet kunder och liknande att kvartal 3 känns som en utopi för dom.
Det är tidigt.
De kör kapplöpning med Klarna. 2013-2014 tog de över marknaden, mycket pga att Visa investerade. 2016 så tyckte Klarna att det var för tidigt att börsnoteras.
Vi får se hur det går för getdivide. Det beror helt på vilka som investerar nu när de utökar krediten.

Det är tidigt.
De kör kapplöpning med Klarna. 2013-2014 tog de över marknaden, mycket pga att Visa investerade. 2016 så tyckte Klarna att det var för tidigt att börsnoteras.
Vi får se hur det går för getdivide. Det beror helt på vilka som investerar nu när de utökar krediten.
När utökar dom tror du?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp