Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Jo Lippe men räntan kan inte vara lägre vid en längre återbetalningstid? Det är ju inte logiskt?

Pluskan, är det samma bolag som Extrakosing? Har en ff i Bisnode fr juli månad tagen av Nordich Exchange Loan AB men minns inte var jag sökt nånstans.

Årsränta 24% då är get dividera klart bättre. Låt säga att du lånar 10000 kr från pluskan då betalar du 200 kr i ränta första månaden. Medans om du tar ut 10000 kr från get dividera så betalar du bara max 200 kr på ett år. (Om du valt återbetalning på 2 år).

Bilagor

• 19CA53DC-035F-40E6-ABF9-E37050D126E1.png
    19CA53DC-035F-40E6-ABF9-E37050D126E1.png
    1.9 MB · Visningar: 268
Sen så är det ju creditsafe på Getdivide vilket alltid är att föredra framför Bisnode.

jag tog bort min kommentar, kom på att det inte hade med detta att göra

Det jag funderar på mest...VARFÖR är lanseringsdatum ”hemligt” om ett sådant finns? Vem tjänar på det? För mig förlorar de bara förtroende med detta ”smusslande”..,, Jag vet att några tycker de lanserat,men nej. De skryter om 250.000:- ”inom kort”... Gav 25000:- till vissa. ”inom kort” har kommit och gått

Gissningsvis för att de inte vet exakt.. de drog igång en "test lansering" som nu är inne på andra månaden.. efter input från denna lär man ju steppa upp om tanken är att man ska göra det. Jag gissar på full lansering under 2019..

PS, genom att erbjuda 25tkr till xxx antal personer visar man ju på att man är väldigt seriös.. man ligger ju trots allt ute med några miljoner till "ursäkta mig" skuldsatta högrisk kunder och analyserar väl just nu all möjlig data innan man lanserar på riktigt..

Smart marknadsföring att ge hopp om 250 tusen utan uc, men aldrig lansera det utan istället förlansera det riktiga lånet på 25. De kan sedan skylla på olika saker varför det aldrig blev 250 utan att ha ljugit om något.

Smart marknadsföring att ge hopp om 250 tusen utan uc, men aldrig lansera det utan istället förlansera det riktiga lånet på 25. De kan sedan skylla på olika saker varför det aldrig blev 250 utan att ha ljugit om något.

Smart marknadsföring?
Ja det är ju ingen som har tvingat folk att låna de 25K för en låg ränta.

De har inte direkt sagt att det är obligatoriskt att skapa ett konto nu och använda kredit för att få tillgång till de 250K senare. Det ligger i din fantasi..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp