Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Dom är ju duktigt bakom flötet. Eftersom min Credit Safe är hög och jag alltid fått varenda lån jag sökt via creditsafe så snackar dom skit.
Jag har inga anmärkningar och hög deklarerad inkomst, det finns absolut inte en chans i hela helvetet att jag ryker på Creditsafes upplysning...
Gjorde du någon ansökan innan din anmärkning försvann i söndags, så är det nog det som gjort att du är spärrad i systemet då de inte acceptera betalningsanmärkning.

Gjorde du någon ansökan innan din anmärkning försvann i söndags, så är det nog det som gjort att du är spärrad i systemet då de inte acceptera betalningsanmärkning.

Ja fast enligt dom så är ju inte så fallet utan han menar på att det beror på att jag gjort 3 intresseanmälningar ? Om jag förstått mailet rätt.

Vd Marcus Halldin köpte sig en ny Audi r8 i mars men verkar bo hemma hos föräldrarna.
( disclaimer: säger varken bu eller bä , bara en notering)

Kan det inte vara som så att han är skriven hos föräldrarna bara?
Usch nej, i brist på deras lansering har detta blivit en skvallertråd :D

Hej igen X,

Du är som sagt inte spärrad utan det är en felaktig formulering vi ser över just nu. Anledningen till varför du får det felmeddelandet är för att du gjort intresseanmälan flera gånger.

Vi har sett över det du nämner gällande borttappade ID kort gente det utdraget vi gör och det har inte påverkat utfallet.

Vårt system fungerar som det gör och vi kommer att kontakta dig vid officiell lansering. Då kommer du ha möjligheten att ansöka igen.

Vänligen Divide Supporten

Fått samma svar jag med...

Missat den här tråden helt men testade och blev godkänd prel för 250k. Blir en fin kortislån på 3mån om det funkar så slipper jag Norwegians skamränta på kreditkortet i bästa fall.

Ganska saftig transaktionsavgift.. ett lån på 250 000 kostar 2 500:- i uppläggningsavgift..

Ganska saftig transaktionsavgift.. ett lån på 250 000 kostar 2 500:- i uppläggningsavgift..

Det hade jag missat men eftersom det där med 250.000 verkar vara fair away med tanke på hur sena dom är i tidsplanen så är det i skrivande stund inget problem iallafall. Dom borde för övrigt utbilda sin kundservice i att både kunna sin produkt och i basic kundbemötande.
Känns som att snacka med dårarna på Klarna...

Det hade jag missat men eftersom det där med 250.000 verkar vara fair away med tanke på hur sena dom är i tidsplanen så är det i skrivande stund inget problem iallafall. Dom borde för övrigt utbilda sin kundservice i att både kunna sin produkt och i basic kundbemötande.
Känns som att snacka med dårarna på Klarna...

Sant.. sedan spelar det ingen roll ändå. Med en lägre ränta så sparar man in 2500 ganska snabbt ändå.. lite korta återbetalningstider bara.. verkar vara på max 6 år men kanske bra så att man faktiskt blur av med skiten hyfsat fort ändå :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp